Projekt ZOJA LUXOR

Realizacje, kosztorysy, technologie, opinie inwestorów, ciekawostki.

Projekt ZOJA LUXOR

Postprzez Architekt » Pon 20 Lip 2009 11:52

Projekt domu jednorodzinnego ZOJA LUXOR. Zapraszamy do dyskusji.


Zobacz projekt domu Zoja Luxor
Awatar użytkownika
Architekt
Ekspert
 
Posty: 3329
Obrazki: 257
Rejestracja: Pią 05 Maj 2006 14:06
Podziękował : 165 razy
Otrzymał podziękowań: 464 razy

Re: Projekt ZOJA LUXOR

Postprzez waldi1967 » Pon 03 Sie 2009 18:49

Świetnie, że ukazała się ta ZOJA ponieważ moja działka jest 21.60 i to na upatrzoną Zoję LUX było za mało (szer 22m). Nowe przepisy chyba raczej nie pozwoliłyby mi postawić ten dom i nawet za zgodą sąsiada nie dostałbym pozwolenia na budowę(o 40 cm za krótka odległość do granicy)
Jednakże Zoja Luxor idealnie pasuje :lol:
Mam nadzieję że frontowe płytki ewelacyjne i wogóle kolorystyka z Zoji Lux będzie można wykorzystać w tej nowej bez żadnych dodatkowych zgód projektantów
Mam pytanko do ARCHETONU
proszę mnie ewentualnie poprawić jeśli się mylę ale z tego jak rozumuję to najpierw kupuję u Was projekt a później zgłaszam swoje uwagi i poprawki do przeróbki?
Proszę w punktach jak to wygląda praktycznie jeśli można - będzie prościej
Dziękuję i pozdrawiam wszystkich forumowiczów
jak i również ukłony dla projektodawców Zoji :roll: :P
Awatar użytkownika
waldi1967
 
Posty: 7
Rejestracja: Pią 06 Lut 2009 16:25
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Projekt ZOJA LUXOR

Postprzez Architekt » Wto 04 Sie 2009 9:20

Kolorystyka i wykończenie elewacji jest jedynie propozycją wizualizacji, a nie przedmiotem projektu gotowego.Przy zamawianiu projektu w Biurze Sprzedaży i Obsługi Klienta dobrze jest wyszczególnić planowane zmiany, które wymagają zgody autora (patrz zakładka Projekty/Projekty gotowe/Zgoda na zmiany i Zmiany w projektach na stronie głównej).
Następnie należy znaleźć uprawnionego projektanta, który adaptuje projekt do warunków miejscowych i dokona zmian według życzeń Inwestora. Wybór może paść np. na nasz Dział Doradztwa Projektowego i Adaptacji. W sprawie wyceny prac prosimy kontaktować się bezpośrednio z tym działem.
Dane teleadresowe na stronie głównej w zakładce Kontakt.
Życzymy powodzenia :D .
Awatar użytkownika
Architekt
Ekspert
 
Posty: 3329
Obrazki: 257
Rejestracja: Pią 05 Maj 2006 14:06
Podziękował : 165 razy
Otrzymał podziękowań: 464 razy

Re: Projekt ZOJA LUXOR

Postprzez marta2009 » Sob 22 Sie 2009 15:41

witamy serdecznie!jestesmy zainteresowani kupnem projektu domu ZOJA LUXOR chcielibysmy z mezem dokonac kilku zmian w projekcie i jesli chodzi o poddasze nie mamy wiekszych problemów z pomysłem, w miejsce lazienki obok sypialni bylaby powiekszona garderoba tym samym sypialnia rowniez byłaby troszke wieksza i jeszcze tylko małe zmiany w łazience która zostanie - natomiast problemy zaczynaja sie na parterze:( nie mamy pomyslu jak rozplanowac pomieszczenia poniewaz chcemy na pewno zrezygnowac z garazu i kotłowni poniewaz piec bedzie sie znajdowal w budynku gospodarczym na zewnatrz w miejscu kotłowni bedzie pralnio-suszarnia ale jesli przedłużyc korytarz zostanie jedynie malutki pokoik, pokoj przechodni z wejsciem do pomieszczenia gospodarczego to raczej beznadziejny pomysł:( tak wiec na razie rozwazamy rozne mozliwosci ale potrzebna nam jest porada fachowca!wyczytalam ze garaz jest nizej tym samym strop nad garazem rowniez co sprawia ze sypialnia zlokalizowana wlasnie tak jest bardziej ustawna -w sytuacji gdy rezygnujemy z garazu wszystko byloby oczywiscie na jednym poziomie i tez nalezaloby inaczej rozplanowac okna na dole w tej czesci domu.mozemy liczyc na jakies rady? wczesniej interesowal nas projekt ZOJA LUX jednak odstraszyla nas bardzo mala kuchna cala reszta jest bardzo podobna.:)pozdrawiamy!
Awatar użytkownika
marta2009
 
Posty: 2
Rejestracja: Sob 22 Sie 2009 14:52
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Projekt ZOJA LUXOR

Postprzez Architekt » Sob 22 Sie 2009 19:15

Rozumiem, że chodzi o to, aby w miejscu garażu znalazł się dodatkowy pokój i pralnia, ale żeby nie przechodzić do niej przeż ten pokój?
Będzie kłopot. Po pierwsze: aby dostać się do pomieszczeń przyziemia w części garażowej konieczne jest zachowanie różnicy poziomów , gdyż inaczej w korytarzyku wiodącym do garażu nie będzie odpowiedniej wysokości. Stopnie głównego biegu przy ścianie pokoju nie pokonują całej wysokości kondygnacji, a wydłużenie tego biegu blokuje otwór drzwiowy. Radą na to byłoby np. powiększenie wymiaru domu z 13,5 na min 14,1 - wtedy zmieściłyby się dwa dodatkowe stopnie w dłuższym biegu.
Po drugie: najprostszym sposobem uniknięcia przechodniego układu planowanego na parterze pokoju i pralnio-suszarni byłoby przedłużenie korytarzyka w głąb części garażowej i wchodzenie na prawo do pralni, na lewo do pokoju (który zyskałby wnękę np. na szafę, powstałą z zaślepienia korytarzyka). Niestety, komin, niezbędny do wentylacji pralni zostaje w nowym pokoju! Potrzebna jest więc kolejna wolta: przestawienie komina do pralni, a w wyniku tego manewru zamiana miejscami łazienki (garderoby) i sypialni na poddaszu.
Ufffffffffff..........
Jak widać, przy odpowiednio dużej determinacji i wyważeniu kosztów oraz zysków wszystko jest możliwe. Teraz decyzja należy do marty 2009 :wink:.
Awatar użytkownika
Architekt
Ekspert
 
Posty: 3329
Obrazki: 257
Rejestracja: Pią 05 Maj 2006 14:06
Podziękował : 165 razy
Otrzymał podziękowań: 464 razy

Re: Projekt ZOJA LUXOR

Postprzez tanizaro » Śro 09 Wrz 2009 23:00

Witam nam również podoba się Zoja Luxor - większa kuchnia niż w Zoji Lux. Mamy pytanie: czy jest możliwość przerobienia tak projektu żeby powierzchnia użytkowa była 140 nie 141,1 m? Chcemy starać się o "kredyt dla młodych małżeństw". Oprócz tego zmieniliśmy drugą łazienkę na poddaszu na garderobę. Prosimy o odpowiedź dotyczącą zmniejszenia powierzchni użytkowej.
Awatar użytkownika
tanizaro
 
Posty: 1
Rej